קצת עלינו

מצד אחד: נועה רוזין, מגישת טלוויזיה ("פותחים יום", ערוץ 13) ויוצרת תוכן. מהצד השני: יובל מרום, יועץ שיווק ותוכן לעסקים ולמותגים. הם הקימו יחד ערוץ יוטיוב וגילו במהלך הדרך לא מעט על עולם הדיגיטל שאנחנו חיים בו. שני מיקרופונים פתוחים, 45 דקות לפרק (לפעמים גם יותר), והמון נושאים שנזרקים לאוויר כמו: תוכן, שיווק, סושיאל, טרנדים, יזמות ומהלכים אסטרטגים שאי אפשר להתעלם מהם.

יובל מרום

מלווה ומייעץ לעסקים ומותגים בנושאי שיווק ותוכן. מרום התחיל את דרכו ביחידת ההסרטה של דובר צה"ל, שם הוא ספג את הכלים המקצועיים ששירתו אותו בהמשך הדרך. הצעד הראשון היה כצלם ועורך, תפקידים שהובילו ליזום פרויקטים מגוונים בטלוויזיה ובדיגיטל. 

בשנים האחרונות יובל עוסק בהקמת וליווי של ערוצי יוטיוב, בימוי תוכניות טלוויזיה, הפקת סרטוני דיגיטל, עריכת תוכן, גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופיתוח ערוצי תוכן בדיגיטל. 

בין עבודותיו: ייעוץ דיגיטל ותוכן לערוץ פודי, בימוי תוכנית הבישול של קרין גורן, אסטרטגיה וקמפיין לתנועת 'זהות' ויצירת תוכן למותגים כמו אוטו-תל, פסגות בית השקעות, פיליפ מוריס, נספרסו ועוד.

קליק על הלוגו לאתר של יובל

נועה רוזין

מנחת טלוויזיה ("פותחים יום", ערוץ 13), אשת קולינריה ויוצרת תוכן. רוזין החלה את דרכה המקצועית באתר "וואלה!" ככתבת וידיאו בתחום האוכל והתרבות, משם עברה לערוץ 10 שם כיהנה כעורכת מדור האוכל תוך הגשת פינות במגוון תוכניות הערוץ כגון "חדשות האוכל" בערב טוב עם גיא פינס, לילה כלכלי, תוכנית הבוקר של אורלי וגיא ועוד.

במהלך דרכה רוזין הגישה תוכניות בישול ("המלצת השף", תוכנית הבת של "משחקי השף"), ערכה תוכניות בישול ("לאון אלדנטה" עם השף לאון אלקלעי) והספיקה לעבור אפידוזדה בעיתונות הכתובה כעיתונאית אוכל במגזין "טיים אאוט תל אביב".

כיום, רוזין מנחה את תוכנית הבוקר, מתפעלת ערוץ יוטיוב (אותו פתחה עם יובל מרום) שמתפקד כמגזין אוכל, מנהלת עמוד אינסטגרם פעיל בתחום האוכל והלייף-סטייל, מנחה ומרצה.