פרק 11:

ממומן • מה צריך לדעת לפני שמשקיעים כסף בתוכן

והפעם, גבירותיי ורבותיי: עוברים לצד הטכני. מה זה קידום ממומן ובמה הוא שונה מקידום אורגני? אם בחרנו להשקיע כסף בקידום התוכן שלנו ברשתות השונות, איזה שאלות אנחנו צריכים לשאול את עצמנו כדי להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר? מסתבר שיש לא מעט. יובל, בכובע המומחה לקידומים, עובר חקירה צולבת על-ידי נועה שרק רוצה לשוחח בנימוס עם האלגוריתם

לשיתוף:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
להאזנה בפלטפורמה שיהיה לכם הכי נוח להשקשיב ו/או לצפות:
ערוצי הסושיאל שלנו:
המחברת של נועה ויובללל (קישורים לדברים שדיברנו בפרק)
על מה הייתם רוצים שנדבר? אנחנו כאן כדי לשמוע כל דבר שיש לכם להגיד לנו