פרק 4:

אל תגידו לידי את המונח קוד קופון

מסחור ברשתות החברתיות יכול להיות נהדר לבעל עסק או למשפיען – אבל גם לגרום לו ולמותג שלו נזק לא קטן. לפני מספר חודשים נועה שאלה את העוקבים שלה מה הם מרגישים לגבי המונח "קוד קופון" ואיך הם מתייחסים אליו כשהוא צץ להם בסטוריז של המשפיענים האהובים עליהם. התשובות? הפתיעו אותה ויפתיעו אתכם מאוד. בין היתר דיברנו גם על המונח "נבחרת משפיענים", מה עושים משרדי קריאייטיב עבור לקוחות ומובילי דעת קהל, למה אמינות היא מילת הקסם ואיך כל זה קשור לאינסטגרם שעתידה לשלם כסף ליוצרים? פרק 4 באוויר, ויצאו שם הרבה אמוציות.
לשיתוף:
להאזנה בפלטפורמה שיהיה לכם הכי נוח להשקשיב ו/או לצפות:
ערוצי הסושיאל שלנו:
המחברת של נועה ויובללל (קישורים לדברים שדיברנו בפרק)

לא היו לינקים מיוחדים בפרק.

מצאתם משהו שאתם רוצים שנכתוב במחברת?

כתבו לנו ונעלה אותו.

על מה הייתם רוצים שנדבר? אנחנו כאן כדי לשמוע כל דבר שיש לכם להגיד לנו