פרק 7:

איך יוצרים סיפור?

אחד המונחים החשובים ביותר ביצירת תוכן הוא "סטוריטלינג", אומנות בניית והגשת סיפור. כל אדם שרוצה לצלול לרשתות החברתיות ולהצליח שם, בין אם הוא בעל עסק או איש פרטי, צריך שיהיה לו סיפור לספר. אבל איך כותבים סיפור של מותג? של אדם? האם באמת צריך לשבת לכתוב אותו או מספיק לדעת ולהרגיש אותו? בפרק הזה פירקנו את המונח סטוריטלינג, הסברנו את המשמעות והחשיבות שלו, והכנו צ'ק ליסט למספר הסיפורים המתחיל. בין הכללים היבשים נתנו דוגמאות לאיך מבדלים ואיך מייחדים את עצמנו מאחרים, וכמובן שצללנו לשיחות פילוסופיות בנושא.
לשיתוף:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
להאזנה בפלטפורמה שיהיה לכם הכי נוח להשקשיב ו/או לצפות:
ערוצי הסושיאל שלנו:
המחברת של נועה ויובללל (קישורים לדברים שדיברנו בפרק)

ההרצאה מטד שיובללל דיבר עליה – קליק כאן

על מה הייתם רוצים שנדבר? אנחנו כאן כדי לשמוע כל דבר שיש לכם להגיד לנו