אחד המונחים החשובים ביותר ביצירת תוכן הוא "סטוריטלינג", אומנות בניית והגשת סיפור. כל אדם שרוצה לצלול לרשתות החברתיות ולהצליח שם, בין אם הוא בעל עסק או איש פרטי, צריך שיהיה לו סיפור לספר. אבל איך כותבים סיפור של מותג? של אדם? האם באמת צריך לשבת לכתוב אותו או מספיק לדעת ולהרגיש אותו? בפרק הזה פירקנו את המונח סטוריטלינג, הסברנו את המשמעות והחשיבות שלו, והכנו צ'ק ליסט למספר הסיפורים המתחיל. בין הכללים היבשים נתנו דוגמאות לאיך מבדלים ואיך מייחדים את עצמנו מאחרים, וכמובן שצללנו לשיחות פילוסופיות בנושא.