פתאום שמנו לב שדיברנו כל-כך הרבה על תוכן וסוגיו, אבל לא נגענו בשאלה החשובה מכולן: למה בכלל ליצור אותו? כל יוצר ובעל עסק יודע שצריך להשקיע בתוכן (השקעה שלוקחת לא מעט זמן וכסף) אבל מעטים מגדירים לעצמם מראש למה הם עושים זאת. בפרק הגענו למסקנה שבין אם אתם יוצרים תוכן כדי למשוך לקוחות, לעורר מודעות לקיומכם, לבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלכם או לצייר את עצמכם כאוטוריטה בתחומכם – רצוי שהתוכן יהיה פרסונלי. ציינו עשרות דוגמאות לאנשים ומותגים שעושים את זה נכון. ספרו לנו מה חשבתם!