פרק 5:

שמישהו יסביר לי מה זה נכס דיגיטלי

הפעם אנחנו לוקחים צעד אחד פנימה לתוך עולמות השיווק והאסטרטגיה ומדברים על אחד המונחים החמים של הרגע: "נכס דיגיטלי". האם פרופיל האינסטגרם, ערוץ היוטיוב ועמוד הפייסבוק שלנו הם נכסים דיגיטליים השייכים לנו באמת? ממש לא. אנחנו רק שוכרים שם דירה, אך הנכס לא באמת בבעלותנו.
 
מה כן יכול להיות שלנו? אתר אינטרנט, רשימות דיוור (מיילים) ומספרי טלפון. לא קל לבנות מערך שכזה, אבל הוא חשוב והכרחי מהרגע הראשון בין אנחנו יוצרי תוכן או בעלי עסקים. בפרק השתמשנו בדוגמאות מתוך הניסיון האישי שלנו, פירקנו אותן לגורמים וניתחנו כל צעד בדרך. הקלישאה אומרת שידע הוא כוח, דמיינו כמה כוח יהיה לכם ברגע שתבינו מהו פיקסל (קוד המעקב של פייסבוק) וכמה חשוב לחבר את האתר לגוגל אנליטיקס.
לשיתוף:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
להאזנה בפלטפורמה שיהיה לכם הכי נוח להשקשיב ו/או לצפות:
ערוצי הסושיאל שלנו:
המחברת של נועה ויובללל (קישורים לדברים שדיברנו בפרק)
מה פייסבוק יודעת עלינו – קליק כאן
על מה הייתם רוצים שנדבר? אנחנו כאן כדי לשמוע כל דבר שיש לכם להגיד לנו